Thursday, October 27, 2011

BERSYUKUR LEBIH BAIK DARI PADA MENGELUH

Ujang 017 395 6109
  SAKIT GIGI SELAMA SEMINGGU TAMPA HENTI
Walaupun sakit gigi saya masih menjalankan rutin harian, kalau cuti siapa nak bagi duit ?nak beli barang  keperluan hidup...mau tak mau saya terpaksa berniaga..biarlah saya tahan sakit yang sedang saya alami..bagi saya mungkin ujian dari ALLAH Subanalah Wata A'la kepada diri saya saya patut redha dan bersyukur dengan ketentuan ALLAH..orang lain lebih sakit dari saya..mungkin ada Hikmahnya disebalik itu...
  IKTIAR..
Sebenarnya gigi saya dah berlubang besar dan kalau makan penuh lubang gigi dengan makanan..berbagai ubat gigi saya guna, namun gigi saya bertambah sakit..tergerak dihati saya untuk menggunakan ubat gigi Hi-Smile produk HR MARKETING karena saya adalah stokis HR, apalah salahnya saya guna ubat gigi ini...dan setelah saya menggunakanya  ubat gigi ini... saya rasa sakit gigi saya berkurangan dan terus hilang sampai sekarang sudah tiada lagi sakit gigi..saya rasa amat bersyukur.
   SYUKUR...
Alhamdulillah Tuhan telah menemukan saya dengan ubat gigi HI-SMILE..sekarang saya merasa lega dan bersyukur karena gigi saya sudah tidak sakit lagi...
   HIKMAH DISEBALIK ITU..
Sejak dari itu saya mula promosikan ubat gigi HI-SMILE kepada pelanggan saya..dan sambutannya amat memerangsangkan....memang betul ubat gigi HI-SMILE halal dan suci 100% ia selamat digunakan oleh semua peringkat umur...ANDA JANGAN KETINGGALAN UNTUK MENGGUNAKANNYA...

BUAT PESANAN MELALAUI SAYA....PERMINTAAN ANDA AKAN SAYA PENUHI...

No comments: